Logo سایت رسمی «انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران»
ورود به سامانه اعضای انجمن

اسامی کاندیدای هیات مدیره و بازرسان انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران جهت انتخابات مجمع عمومی 31 خرداد مشخص شدند.

۹ نفر از اعضای اصلی انجمن جهت عضویت در هیات مدیره و 3 نفر جهت تصدی بازرسی انجمن در مهلت مقرر اعلام آمادگی کردند تا در دهمین دوره مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره و بازرسان انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در روز پنج شنبه 31 خرداد شرکت نمایند.
 
به گزارش دبیرخانه انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در پی برگزاری مجمع عمومی سالانه ، انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرسان انجمن در تاريخ 31 خرداد 97 از ساعت 9 درخانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی – خیابان فرصت شمالی – باغ هنر – سالن شهناز خانه هنرمندان ایران ، برگزار خواهد شد.

در دستور جلسه مجمع عمومي آمده است که پس از گزارش سالانه رییس هیات مديره ، خزانه دار و بازرسان فعلی انجمن انتخاب اعضای جدید هیات مدیره و بازرسان در دستور کار قرار گرفته و با آرای عکاسان مطبوعاتی عضو انجمن وتحت نظارت نماینده  سازمانهاي كارگري و كارفرمايي وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، اعضای جدید هیات مدیره شامل 7 عضو اصلی و 2 عضو علی البدل برای 2 سال آینده و همچنین 2 بازرس اصلی و یک عضو علی البدل برای 1 سال آینده انتخاب خواهند شد.

دبیرخانه انجمن از اعضای اصلی انجمن درخواست می نماید جهت پیشبرد اهداف انجمن و جامعه عکاسی مطبوعاتی همچون گذشته با جدیت در روز مجمع حضور به هم رسانده و نماینده های خود را انتخاب کنند.

در ضمن اعضاء محترم به نکات زیر توجه کنند:

  • همراه داشتن کارت معتبرانجمن جهت شرکت در انتخابات الزامی است.
  • هر عضو اصلی انجمن مي تواند با در دست داشتن كارت معتبر انجمن و وكالت نامة كتبي از طرف يكي از اعضاي اصلی ديگر انجمن در انتخابات شرکت نموده و رای بدهد.

وکالتنامه ها را می توان قبل از انتخابات به دبیرخانه تحویل داده و یا به آدرس ای میل دبیرخانه انجمن dabirkhaneh.ipja@gmail.com ارسال کرد.

اعضا می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه انجمن تماس گرفته و یا به صورت حضوری مراجعه کنند.

آدرس دبیرخانه انجمن : خیابان ایرانشهر شمالی، کوچه نوشهر، پلاک 15، طبقه 4، واحد 7.

تلفن تماس : 88328422 و همراه : 09361834511

روز و ساعات کاری دبیرخانه : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر'

@iranianphotojournalist