Logo سایت رسمی «انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران»
ورود به سامانه اعضای انجمن

اعضای جدید هیات مدیره و بازرسان انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران انتخاب شدند.

به گزارش دبیرخانه انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران ، مجمع عمومی انجمن جهت انتخابات هیات مدیره و بازرسان جدید دوره نهم در روز پنج شنبه 27 خرداد از ساعت  9 صبح در فرهنگسرای ارسباران با حضور عکاسان مطبوعاتی ، خبرگزاریها ، پایگاههای اطلاع رسانی و عکاسان بنام و پیشکسوت انجمن و خبرنگاران و عکاسان سایتهای تخصصی عکاسی آغاز شد که به علت مباحث مطرح شده بین اعضاء و هیات مدیره و بازرسان قبلی و تعدد کم نظیر شرکت کنندگان و همچنین تعداد بالای نامزدها بیش از 5 ساعت طول کشید .  
درابتدای جلسه پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و آیاتی از قرآن مجید در سالن ، هیات رییسه متشکل از آقایان محمد صیاد صبور (رییس ) ، جاسم غضبانپور، سعید صادقی ، فرهاد سلیمانی و حجت الله سپهوند توسط اعضای حاضر در سالن با رای علنی انتخاب شدند که جلسه مجمع بعد از مراسم تقدیر یکی از کارکنان سابق دبیرخانه انجمن رسمیت یافت و وارد مراحل اجرایی صورتجلسه شد. 

در ادامه طبق صورتجلسه مجمع ، رییس هیات مدیره دوره هشتم به گزارش عملکرد هیات مدیره طی دو سال گذشته پرداخت و پس از آن به ترتیب خزانه دار و بازرسان گزارش های خود را به سمع حضار رساندند.

بیش از 2 ساعت از جلسه به بحث پیرامون عملکرد اعضای هیات مدیره دوره هشتم بین اعضای حاضر در سالن و اعضای هیات مدیره و بازرسان دوره قبل و با نظارت و مدیریت هیات رییسه مجمع در رابطه با مشکلات و نقاط ضعف و قوت هیات مدیره سابق سپری شد تا اینکه در نهایت نوبت به زمان معرفی نامزدهای دوره نهم رسید.

در این دوره از انتخابات که با شور و هیجان خاصی از چند روز قبل در میان اعضای انجمن بوجود آمده بود  18 عضو انجمن برای قرار گرفتن در ترکیب هیات مدیره و 3 عضو دیگر برای انتخابات بازرسان خود را نامزد کرده بودند که پس از معرفی کوتاهی از سوابق خود به حاضرین ، رای گیری به صورت کتبی و مخفی با حضور 90 نفر از اعضای انجمن - مجموع شرکت کنندگان و دارندگان وکالت از دیگر اعضای غایب انجمن - که در مجمع حاضر بودند آغاز شد تا 7 عضو اصلی هیات مدیره و 2 عضو علی البدل برای 2 سال آینده و همچنین 2 عضو اصلی بازرسی انجمن و یک عضو علی البدل بازرسی برای یک سال آینده انتخاب و سکان هدایت امور جاری انجمن را به دست گیرند.

در ادامه پس از اخذ آراء و کنترل و شمارش آنها توسط هیات رییسه در برابر اعضای حاضر ، اعضای هیات مدیره و بازرسان دوره نهم انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران از میان کاندیداهایی که به ترتیب آراء بیشترین رای را کسب کرده بودند به شرح زیر انتخاب شدند.

-  اعضای هیات مدیره دوره نهم به ترتیب آراء عبارتند از ؛ محمد نوروزی  56 رای - کاوس صادقلو  48 - مرتضی فرج آبادی 46 - اصغر آزاددل  46 - علی حسن پور  43 -  حمید فروتن  42 – و مهدی قاسمی با  41 رای به عنوان عضو اصلی و آقایان ابراهیم نوروزی  و محمد جعفری با 40 رای به عنوان علی البدل هیات مدیره انتخاب شده و بازرسان متخب این دوره به ترتیب رضا حافظ القران با 62 رای و سجاد صفری با 43 رای به عنوان بازرس اصلی و ناصر صحت با 41 رای به عنوان علی البدل بازرسان انتخاب شدند.

طبق اساسنامه انجمن اعضای منتخب هیات مدیره و بازرسان جدید حداکثر یک هفته پس از مجمع عمومی باید جلسه ای برگزارکرده و نسبت به تعیین رییس ، نایب رییس و خزانه دار از میان اعضای اصلی هیات مدیره اقدام نموده و همچنین دبیر را از میان خود یا اعضای انجمن انتخاب کرده و دوره جدید را شروع کنند .

گفتنی است در میان اعضای حاضر درمجمع دکتر محسن سلیمانی عضو افتخاری انجمن و مدیر عامل فرهنگسرای ارسباران و تنی چند از اعضای افتخاری انجمن حضور داشته و از نزدیک ناظرجلسه بودند.

دبیرخانه انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران