Logo سایت رسمی «انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران»
ورود به سامانه اعضای انجمن

طبق اعلام سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران، کلیه عکاسان مطبوعاتی شاغل در رسانه ها و خبرگزاری ها در صورت تمایل به استفاده از طرح ترافیک یا کارت بلیط می بایست طبق اطلاعیه صادره و مدارک مشخص شده اقدام به ایجاد حساب کاربری و نام نویسی در سامانه نمایند.

لازم به توضیح است تمامی مدارک مورد نیازمتقاضيان(معاینه فنی، کارت ماشین و..) می بایست تکمیل و بدون مشکل باشد همچنین متقاضیان استفاده از طرح ترافیک می بایست معرفی نامه صادره از سوی رسانه مطبوع خود را که در ان  شماره خودرو ، نام مالک(به نام متقاضی یا همسر) قید و به تایید بالاترین مقام ان رسانه رسیده باشد را در تاریخ مقرر در سامانه بارگذاری کنند.  

لازم به ذکر است آن دسته از عکاسان مطبوعاتی عضو انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران که به هر دلیلی قادر به دریافت معرفی نامه از رسانه خود نیستند ، میتوانند تا ساعت 12روز پنج شنبه 29فروردین درخواست دست نویس دریافت معرفی نامه جهت ارائه به سازمان حمل و نقل و ترافیک را حضورا به دبیرخانه این انجمن تحویل دهند. جهت سهولت ارایه درخواست، همكاران گرامی میتوانند تصویر نامه درخواست به همراه کارت ماشین  را در واتس آپ  انجمن به شماره 09361834511 ارسال کنند.

عکاسان متقاضی دریافت معرفی نامه می بایست عضو انجمن بوده و کارت عضویت آنان تاریخ معتبر داشته باشد. ارایه معرفی نامه از سوی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران لزوما به معنی تخصیص طرح ترافیک نیست.