Logo سایت رسمی «انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران»
ورود به سامانه اعضای انجمن

📗فراخوان هفدهمين جشنواره كتاب و رسانه منتشر شد
📘هفدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه برای شرکت در بخش‌های «رسانه‌هاي نوشتاري»، «رسانه‌هاي ديداري و شنيداري»، «عکس» و «تولید محتوا در صفحه‌های تخصصی شبکه‌هاي مجازی» فراخوان داد.

📓 هفدهمين جشنواره كتاب و رسانه با هدف افزايش توجه به كاركردهاي رسانه در حوزه نشر و ترويج كتاب‌خواني در هفته كتاب برگزار مي شود. در اين جشنواره طبق روال هر ساله، با بهره‌گيري از دانش و تجربه فعالان خبره دو حوزه رسانه و كتاب، آثار رسانه‌اي انتشار يافته در زمينه كتاب و نشر بررسي مي‌شود.

📗در اين دوره از جشنواره كتاب و رسانه، علاوه بر بخش عكس كه سال گذشته به بخش‌هاي جشنواره افزوده شد، دو مبحث آثار طنز و مطالب منتشر شده در فضاي مجازي نيز به رقابت و داوري‌هاي اين دوره اضافه شده است. همچنين در اين دوره، براي نخستين‌بار، كليه مراحل ارايه آثار و نيز داوري‌ها به شكل مكانيزه ديجيتال انجام خواهد شد و نيازي به ارسال فيزيكي آثار نيست.

📘براساس فراخوان اعلام شده از سوي دبيرخانه هفدهمين جشنواره كتاب و رسانه، جشنواره امسال در بخش ‌«رسانه‌هاي نوشتاري» (مطبوعات كاغذي، خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي خبري رسمي) شامل خبر، گزارش، گفت‌وگو، طنز و يادداشت، نقد و مقاله (مطبوعاتي و تخصصي)، بخش «رسانه‌هاي ديداري و شنيداري» (تلويزيون و راديو)شامل خبر، گزارش، گفت‌وگو، ميزگرد، داستاني - نمايشي (كتاب صوتي)، طنز و برنامه‌هاي تركيبي، بخش «عكس» شامل تك‌عكس و گزارش تصويري و بخش «توليد محتوا در صفحه‌هاي تخصصي شبكه‌هاي مجازي» شامل معرفي كتاب، يادداشت و نقد،  گفت‌وگو، گزارش و خبر، برگزار مي‌شود.

📚آثاري كه در فاصله اول مهر ۱۳۹۶ تا پايان شهريور ۱۳۹۷ در رسانه‌ها منتشر شده‌اند، در اين دوره از جشنواره مي‌توانند شركت كنند. آثار بايد در يكي از رسانه‌هاي داراي مجوز در تهران يا شهرستان يا در يكي از صفحه‌هاي تخصصي و داراي هويت مشخص شبكه‌هاي مجازي منتشر شده ‌باشند. هر فرد با حداكثر ۹ اثر در بخش‌هاي مختلف جشنواره به دلخواه خود مي‌تواند شركت كند. در بخش رسانه‌هاي ديداري و شنيداري، ارائه تصوير گواهي پخش اثر با قيد تاريخ پخش كه به امضاي مدير گروه يا مدير پخش شبكه رسيده باشد، الزامي است. بديهي است، هر اثر در اين بخش به‌نام فردي ثبت مي‌شود كه نام او به‌عنوان نماينده گروه توليدكننده، در گواهي صادر شده قيد مي‌شود.

📗متقاضيان شركت در جشنواره تا پايان وقت اداري ۲۷ مهرماه فرصت دارند با مراجعه به پايگاه اينترنتي جشنواره كتاب و رسانه به نشاني اينترنتي resaneh.ketab.ir آثار خود را در قالب‌هاي اعلام شده براي هر بخش، ارائه و با تكميل فرم مربوط، در جشنواره شركت كنند.

📘آيين پاياني هفدهمين دوره جشنواره كتاب و رسانه و معرفي برگزيدگان همزمان با بيست و ششمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران در آبان ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

📚علاقه مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق پست الكترونيك به نشاني resaneh@ketab.ir و شماره هاي ۶۶۹۶۶۲۱۲و ۶۶۴۱۴۸۷۱ با دبيرخانه جشنواره كتاب و رسانه تماس بگيرند.